Scroll to top

Historia marki

Marka jest wizytówką firmy, narzędziem, za pomocą którego się prezentuje i zaistniała na rynku. Podkreśla to ewolucja biznesu równolegle ze zmianą wizerunku graficznego marki. Każda zmiana marki opowiada etapy historii.

Marka „CAP” powstała jako akronim Colorificio Arreghini Portogruaro (Fabryka Farb Arreghini w Portogruaro): jasny przekaz o misji firmy, o jej więzi z terytorium io znaczeniu tworzenia obopólnie korzystnych relacji z klientem.

Pierwsze wersje logotypu podkreślały ciężkie, pogrubione liternictwo, dopracowane szeryfami, które jednak nie kłóciły się z jego mocnym i zdecydowanym znakiem. Logo jest białe i znajduje się na szmaragdowozielonym tle, kolorze oznaczającym solidność i niezawodność, silnie przypominającym naturę. Akronim „CAP” jest zawsze związany ze znaczeniem „Colorificio Arreghini Portogruaro”.

Z biegiem lat „CAP” stała się prawdziwą marką: „CAP” to system, „CAP” to jakość, „CAP” to gwarancja niezawodności.

W latach dziewięćdziesiątych pojawiła się „zwycięska linia”, biało-zielony znak graficzny, który podkreśla logo i „przytrzymuje” je w pętli. Zwycięska linia stała się wówczas integralną częścią logotypu we wszystkich kontekstach i przedstawieniach. Ostatnią chronologiczną ewolucją była nazwa „Colorificio Arreghini Portogruaro”, która może nie pojawiać się obok akronimu lub może zostać zredukowana do samej nazwy „Arreghini”. Dekada po dekadzie marka „CAP Arreghini” stała się powszechnie znana, podkreślając dobrze znaną wartość „marki”, która nie zapomina jednak o swojej historii.